دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: معصومه مظفری تازه‌ترین نقاشی‌های خود را که تلفیقی از فیگور انسان و فضا هستند، به‌نمایش گذاشته است.

نقاشی

به گزارش ايسنا؛ رییس هیئت مدیره‌ی انجمن نقاشان ایران گفت: درباره‌ی تازه‌ترین نمایشگاهش با عنوان «در حضور دیگران» اظهار کرد: در این نمایشگاه، پنج تابلوی نقاشی از تازه‌ترین کارهای من در ابعاد بزرگ و متفاوت، به‌نمایش درآمده است. این کارها تلفیقی از مجموعه‌های گذشته‌ی من و ترکیبی از فیگورها، مکان‌ها و فضاها هستند.

او ادامه داد: این مجموعه اگرچه دنباله‌ی آثار قبلی من است، اما تجربه‌ای متفاوت به‌شمار می‌آید. دو تابلو از کارهای نمایشگاه، بدون فیگور هستند و سه نقاشی دیگر، تلفیقی از فیگور و فضا هستند.

مظفری همچنین بیان کرد: فیگورها اشخاص خاصی نیستند، اما برای کشیدن آن‌ها از اطراف و دوستانم کمک گرفته‌ام. متریال کارها نیز اکریلیک است.

رییس هیئت مدیره‌ی انجمن نقاشان ایران افزود: پیش از این، در نقاشی‌هایم یا فقط فضا و مکان‌ها را به تصویر می‌کشیدم یا از پرتره‌های بزرگ استفاده می‌کردم، اما در این مجموعه فیگورها خیلی بزرگ نیستند و در تعامل با فضا و محیط به تصویر کشیده شده‌اند.

نمایشگاه «در حضور دیگران» از 5 تا 16 دی‌ماه از ساعت 16 تا 20 در گالری «طراحان آزاد» به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، شماره 5 به‌جز پنجشنبه‌ها میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

کد خبر 282326

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha